Aktualizacja Iuscase – usprawnienia

Najnowsza aktualizacja Iuscase dostarcza paczkę usprawnień, które ułatwią pracę z Systemem. Poniżej hasłowa lista zmian, dokładny opis poszczególnych funkcjonalności znajduje się w dalszej części wpisu.

1. Lista Spraw – nowe kolumny
2. Moduł Praca – nowe kolumny
3. Kalendarz – kopiowanie obiektów
4. Kalendarz – oznaczanie kolorem obiektów zapisanych bez wyboru słownika „Rodzaj” (Termin i Czynność)
5. Priorytet – oznaczanie flagą i kolorem
6. Kalendarz – filtrowanie informacji pobranych z Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych
7. Termin – uprawnienia

1. Lista Spraw – nowe kolumny

Lista prezentująca Sprawy zapisane w Iuscase uzupełniona została o dwa nowe pola: Sygnatura wewnętrzna i Zaangażowani.

Pole „Sygnatura wewnętrzna” daje możliwość wprowadzenia dodatkowego oznaczenia sprawy, ulokowanie pola na liście spraw pozwala na filtrowanie i sortowanie listy według tego kryterium.

Pole „Zaangażowani” pobiera informacje bezpośrednio ze Sprawy, wyświetla dane użytkowników, którzy są do niej przypisani. Możliwe jest filtrowanie tabeli według zawartości tego pola.

Aby uaktywnić nowe kolumny, należy kliknąć na ikonę „Wybierz kolumny” i zaznaczyć odpowiednie pola.

 

2. Moduł Praca – nowe kolumny

Na liście modułu Praca utworzone zostały dwie dodatkowe kolumny: Faktura i Rozliczenie. W polach tych zawarta jest informacja o numerze faktury i rozliczenia, którym objęta jest dana pozycja.

Numery dokumentów są linkiem prowadzącym bezpośrednio do ekranu danego dokumentu.

Kolumny widoczne są dla wszystkich użytkowników, natomiast możliwość wyświetlenia dokumentu (faktura, rozliczenie) zależy od uprawnień użytkownika, które można ustanowić w menu: Ustawienia>Uprawnienia>Stanowiska i dostępy, sekcja Rozliczenia oraz Faktura.

Aby uaktywnić nowe kolumny, należy kliknąć na ikonę „Wybierz kolumny” i zaznaczyć odpowiednie pola.

 

3. Kalendarz – kopiowanie obiektów

Każda pozycja widoczna na siatce kalendarza może być skopiowana, aby przyspieszyć pracę przy tworzeniu podobnych wpisów. Na belce Terminu, Czynności i Zadania pojawia się dodatkowa ikona „kopiuj”.

Ikona ulokowana jest pomiędzy ikoną edycji i kosza:

 

4. Kalendarz – oznaczanie kolorem obiektów zapisanych bez wyboru słownika „Rodzaj” (Termin i Czynność)

Zmiana daje możliwość wprowadzenia domyślnego koloru, który używany będzie dla Terminu lub/i Czynności zapisanych bez wypełnienia pola słownikowego „Rodzaj”.

Wybór koloru dostępny jest w menu Ustawienia>Ustawienia konfiguracyjne>Domyślny kolor czynności w systemie oraz Domyślny kolor terminu w systemie.

 

5. Priorytet – oznaczanie flagą i kolorem

W menu Ustawienia>Słowniki>Priorytety pojawia się możliwość oznaczenia danego priorytetu flagą oraz kolorem flagi. Słownik ten pozwala na stworzenie własnej, ogólnosystemowej listy priorytetów. Kolory i flagi są opcjonalne, można używać ich w wybrany przez siebie sposób.

 

6. Kalendarz – filtrowanie informacji pobranych z Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych

Filtry kalendarza zostały uzupełnione o możliwość wyboru czterech dostępnych źródeł danych, które pobierane są z Portalu Informacyjnego. Pozwala to na selektywny wybór zakresu informacji, które wyświetlane będą na siatce kalendarza i wyświetlenie np.: wyłącznie terminów rozpraw (PI posiedzenia).

 

Dostępne filtry związane z PI:

PI posiedzenia

PI doręczenia

PI dokumenty

PI czynności

 

7. Termin – uprawnienia

Termin podlega matrycy uprawnień, co pozwala na ustanowieniu praw dostępu do tworzonych w kalendarzu pozycji.

Obowiązują trzy możliwe poziomy:

Brak – użytkownik nie „widzi” kalendarza w Systemie Iuscase

Odczyt – użytkownik widzi wszystkie Treminy, które dostępne są dla jego poziomu uprawnień, może edytować jedynie te Terminy, które sam utworzył

Edycja – użytkownik może edytować i usuwać wszystkie Terminy, do których ma dostęp.

Zmiana uprawnień możliwa jest w menu Ustawienia>Uprawnienia>Stanowiska i dostępy>Kalendarz.

Długość okresu testowego dostosowana do potrzeb Twojej kancelarii

W polu numeru telefonu należy stosować wyłącznie cyfry (min. 9).

W polu numeru NIP należy stosować wyłącznie cyfry (min. 10).

Wyślij
Okres testowy jest bezpłatny. Oferta kierowana jest do kancelarii prawnych, firm, instytucji i nie jest dostępna dla osób fizycznych.

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu marketingu własnych produktów i usług, w celach wskazanych w treści zgód, jeśli były wyrażane, w celu realizacji obowiązków prawnych, oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.