Szkolenia

Szkolenia z Systemu Iuscase

Wszystkim Użytkownikom Systemu Iuscase oferujemy zróżnicowane formy szkoleń z obsługi programu - dobierz jego rodzaj do Twoich potrzeb i oczekiwań. Uczestnicząc w warsztatach poznasz dokładnie funkcjonalności Iuscase i dowiesz się jak w praktyce wykorzystać System w pracy kancelarii prawnej.

Szkoleniowcy, to osoby z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla kancelarii, dobrze znający potrzeby prawników oraz sposoby pracy z Iuscase.

Udział w warsztatach możliwy jest zarówno dla aktualnych Klientów Iuscase, jak również dla osób chcących zapoznać się z funkcjonalnościami tego Systemu.



Webinary
otwarte

Przekrojowe prezentacje Systemu Iuscase. Prowadzący korzysta z przekazu audio i wideo, a użytkownicy mogą zadawać pytania na czacie oraz poprzez pocztę e-mail. Uczestnicy otrzymują zapis spotkania do późniejszego wykorzystania.


Szkolenia
dedykowane

Dla Ciebie, Twojej kancelarii, firmy lub urzędu – indywidualne lub grupowe. Bezpośrednie spotkania w siedzibie Klienta lub warsztaty w formule online. Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Zamów szkolenie dedykowane:

Wypełnij poniższy formularz. W ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z Tobą przedstawiciel C.H.Beck
w celu ustalenia terminu szkolenia.
 


 

 

 

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu organizacji szkolenia. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w polityce prywatności



Szkolenia dedykowane realizowane są zarówno w formule spotkań bezpośrednich, jak i warsztatów online na platformach do prowadzenia webinariów lub przy wykorzystaniu programu TemViewer.

TeamViewer jest wysoce bezpiecznym narzędziem, wykorzystywanym przez tysiące firm w celach pomocy zdalnej oraz prezentacji. Po uruchomieniu aplikacji, należy podać przedstawicielowi Wydawnictwa C.H.Beck ID i hasło, co pozwala na zdalny dostęp do pulpitu klienta. Po wyłączeniu aplikacji, przedstawiciel traci możliwość autoryzacji ponownego połączenia.