Wraz z rozrostem zespołu prawnego oraz zwiększeniem skali i zakresu jego działalności wzrasta potrzeba koordynacji procesów toczących się w kancelarii. Iuscase pozwala przeglądać zasoby kancelarii na przekrojowych listach – zarówno globalnych w odnośnych modułach (Klienci, Sprawy, Czynności itd.) jak i kontekstowych (w obrębie kart klientów czy spraw).
Miejscem do szybkiego przeglądu sytuacji zaraz po pierwszym logowaniu jest ekran główny Iuscase – dashboard. Najnowsza aktualizacja przynosi jego gruntowną przebudowę oraz wprowadza mechanizmy personalizacji prezentowanych danych.
Przedstawiamy kluczowe zmiany:
- Wyodrębnienie na ekranie głównym dwóch sekcji informacyjnych z rotacyjną zawartością. Górna część dashboard zawiera listę powiadomień (która dotychczas wypełniała cały ekran) oraz nową, alternatywną do powiadomień, sekcję „Aktywności w oznaczonych”. Nowa sekcja stanowi niejako wyciąg kontekstowych powiadomień o nowościach w obserwowanych obiektach (oznaczonych gwiazdką). Innymi słowy, w czerwonej kulce w kolumnie „Nowe aktywności” prezentujemy liczbę nowych elementów dodanych do obserwowanego obiektu od naszej ostatniej wizyty w jego odnośnych zakładkach. Czyli liczba nowych aktywności równa 5 przy obserwowanym kliencie może oznaczać, że np. przypisano do niego jeden nowy dokument i zarejestrowano cztery pozycje pracy.
- Dolna sekcja zawiera wykaz ostatnio dodanych komentarzy (w obserwowanych obiektach) oraz alternatywnie specjalny widok do zarządzania zadaniami. W nim możemy dokonać przeglądu zadań, które obserwujemy lub do których jesteśmy przypisani, w ujęciu terminów (deadline) bądź statusów. Pierwszy widok pozwala lepiej zapanować nad kalendarzem i dystrybucją pracy. Z kolei drugi umożliwia szybką identyfikację zadań wymagających naszej reakcji – czy to ich podjęcia (jeśli jesteśmy wykonawcą), czy to weryfikacji (jeśli występujemy jako zlecający).
- Pełna personalizacja widoków. Listy powiadomień i aktywności zaopatrzono w zestaw narzędzi personalizacyjnych dostępnych na innych listach w Iuscase: definiowanie własnych widoków, wybór widocznych kolumn i ustawianie ich szerokości. Dashboard zapamiętuje również ostatnio ustawione widoki. To znaczy, że jeśli chcemy aby po zalogowaniu witał nas przegląd aktywności w oznaczonych obiektach oraz wykaz najnowszych komentarzy to wystarczy ustawić poszczególne sekcje na te widoki. Co więcej, jeśli jedna z dwóch głównych sekcji nie jest dla nas interesująca to możemy ją zwinąć i dzięki temu przeglądać drugą na całym ekranie.