Eksport bazy danych kancelarii

Zależy nam na ciągłym rozwoju produktów oferowanych przez C.H.Beck – słuchamy uwag naszych klientów i stale udoskonalamy oferowany Państwu System. Najnowsza aktualizacja 1.4.0 dostarcza kolejną, ważną funkcjonalność Iuscase: kompletny eksport bazy danych kancelarii.

Eksport danych pozwala Administratorowi na wygenerowanie kompletnego archiwum informacji, które zapisane zostały w bazie danych Iuscase, a tym samym daje możliwość:

  • tworzenia dodatkowego backupu (niezależnego od serwerów Iuscase),
  • zapisanie w sposób uporządkowany danych, które są własnością Klientów Wydawnictwa C.H.Beck.

Paczka z archiwum zawiera:

  1. Listy:
    • Pracy
    • Klientów
    • Spraw
    • Czynności
    • Zadań
    • Dokumentów i wersje dokumentów
    • Korespondencji
    • Wydatków
    • Rozliczeń
    • Faktur
    • Kontaktów (zakładka „Kontakt” w module „Baza kontaktów”)
    • Użytkowników
    • Wpisów w kalendarzu
    • Informacji o postępowaniach i rozstrzygnięciach
    • Powiązanych spraw
    • Uczestników w sprawie
  2. Pliki
    • Dokumenty (wszystkie wersje)
    • Załączniki do korespondencji
    • Załączniki do wydatków
    • Faktury (oryginały i korekty, załączniki i wydatki)

Eksport danych uruchomić można w Ustawieniach Iuscase, jednak dostępny jest on wyłącznie dla Użytkownika z uprawnieniami Administratora Danych Osobowych (ADO). Paczka z archiwum może być generowana od kilku do kilkudziesięciu minut – w zależności od ilości danych zgromadzonych przez Kancelarię. Po ukończeniu tworzenia archiwum ADO otrzyma powiadomienie mailowe z informacją o możliwości pobrania danych. Paczki z archiwum kasowane są przez Iuscase automatycznie – w trakcie tej operacji usuwane jest jedynie wygenerowany plik backupu, żadne inne dane nie są usuwane.