Nowa funkcjonalność – Panel klienta

Kolejna aktualizacja Iuscase wprowadza istotną, z punktu widzenia szeroko rozumianej obsługi klienta, funkcjonalność – Panel klienta (PK). Najnowsze zmiany dostarczają Państwu należycie zabezpieczone i intuicyjne środowisko, które umożliwia udostępnianie dokumentów i faktur klientom kancelarii bezpośrednio z poziomu Iuscase.

Podstawowym założeniem Panelu klienta jest łatwe przekazywanie wybranych informacji (dokumenty, faktury lub rozliczenia) do wskazanych klientów obsługiwanych w ramach pracy kancelarii, jak również intuicyjny i czytelny interfejs, poprzez który odczytywane są udostępnione informacje.

 

Panel klienta – podstawowe informacje

Panel klienta udostępniany jest w ramach funkcjonalności Iuscase, nie jest on dodatkowo płatny

Każda kancelaria korzystająca z Iuscase może założyć dowolną liczbę Paneli klienta

Nie ma limitu liczby użytkowników Panelu klienta

W ramach Panelu klienta można udostępniać dokumenty lub wersje dokumentów, faktury, rozliczenia (załącznik do faktury)

 

 Panel klienta – szczegółowy opis funkcjonalny

  1. Gdzie znaleźć Panel klienta?

Zakładka Panelu klienta dostępna jest na karcie każdego klienta zarejestrowanego w Iuscase.
Lokalizacja Panelu klienta.

  1. Tworzenie Panelu klienta

Po wejściu w zakładkę „Panel klienta” klikamy w ikonę „plusa” (lewy górny róg) i uruchamiamy formularz dodawania Panelu. Po wprowadzeniu nazwy PK klikamy „Zapisz” – Panel jest gotowy do użycia. Nazwa PK jest widoczna dla logujących się do niego użytkowników (klienci kancelarii).

W ramach jednego klienta zarejestrowanego w Iuscase można stworzyć wiele PK. Dzięki temu możliwe jest zarządzanie udostępnianymi dokumentami w ramach klienta.

Przykład: dla działu księgowości tworzymy PK o nazwie „Faktury”, a dla działu marketingu PK o nazwie „Dokumenty”. Do PK Faktury przypisujemy użytkowników z działu księgowości, a do PK dokumenty użytkowników z działu marketingu. Na Panel Faktury udostępniamy jedynie dokumenty księgowe – osoba logująca się na ten Panel zobaczy jedynie faktury, na Panel Dokumenty udostępniamy pozostałe dokumenty – zobaczą je jedynie użytkownicy przypisani do PK Dokumenty.

Dodawanie Panelu klienta.

  1. Zakładanie użytkowników Panelu klienta

Po wejściu w zakładkę „Panel klienta” przechodzimy do „Użytkownicy PK”, klikamy w ikonę „plusa” (lewy górny róg) i uruchamiamy formularz dodawania użytkownika.

W przypadku kiedy utworzonych jest więcej niż jeden PK, należy wskazać który z PK będzie dostępny dla użytkownika (możliwe jest wskazanie kilku PK).

 ! Panel klienta dostępny w Iuscase nie posiada systemu uprawnień. Zarządzanie udostępnioną informacją polega na udostępnianiu dokumentów i/lub faktur na odpowiedni PK, do którego przypisani są użytkownicy.

Zakładanie użytkowników Panelu klienta.

Jeden użytkownik może być przypisany do jednego bądź wielu PK.

Ekran wyboru PK z poziomu użytkownika.

Lista Paneli klienta. 

  1. Udostępnianie dokumentów na Panel klienta

 Z poziomu zakładki „Dokumenty” wybieramy dokumenty, które chcemy udostępnić na PK, następnie klikamy ikonę „Dodaj udostępnienie”, wskazujemy na który z PK chcemy udostępnić dokument. Po kliknięciu „Udostępnij”, wybrane informacje trafiają na odpowiedni PK, a przypisani użytkownicy automatycznie otrzymują powiadomienie mailowe o nowej informacji udostępnionej przez kancelarię.

Udostępnianie dokumentów.

  1. Cofanie udostępnienia z Panelu klienta

 Cofnięcie udostępniania dokumentu/faktury możliwe jest z dwóch poziomów:

  • listy dokumentów lub faktur:
  • zakładki „Panel klienta”:

5. Cofanie udostępnienia z Panelu klienta.

  1. Usuwanie Panelu klienta

Panel klienta może zostać usunięty w dowolny momencie. Do kasowania PK służy ikona „kosza”, ulokowana w boksie „Szczegóły”.

! Usunięcie Panelu klienta odbiera użytkownikom dostęp do udostępnionych im dokumentów i faktur. Wszyscy użytkownicy, którzy byli przypisani tylko do usuwanego Panelu klienta zostaną skasowani z systemu.

Żaden dokument, faktura ani rozliczenie nie zostanie skasowane razem z Panelem klienta.

  1. Zarządzanie użytkownikami Panelu klienta

Zarządzanie użytkownikami PK możliwe jest z poziomu zakładki „Użytkownicy PK” znajdującej się w każdym Panelu klienta.

Dostępne opcje:

  • Ponowna wysyłka maila aktywacyjnego
  • Skasowanie użytkownika
  • Zablokowanie użytkownika
  • Zmiana imienia i nazwiska
  • Edycja daty ważności dostępu do PK
  • Wybór dostępnych dla użytkownika PK.
Długość okresu testowego dostosowana do Twoich potrzeb

W polu numeru telefonu należy stosować wyłącznie cyfry (min. 9).

Wyślij
Okres testowy jest bezpłatny. Oferta kierowana jest do kancelarii prawnych, firm, instytucji i nie jest dostępna dla klientów indywidualnych.

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu marketingu własnych produktów i usług, w celach wskazanych w treści zgód, jeśli były wyrażane, w celu realizacji obowiązków prawnych, oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.