Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
$suffix = array(); if( $_GET['sou'] ) $suffix[] = 'sou='.$_GET['sou']; if( $_GET['med'] ) $suffix[] = 'med='.$_GET['med']; if( $_GET['ter'] ) $suffix[] = 'ter='.$_GET['ter']; if( $_GET['set'] ) $suffix[] = 'set='.$_GET['set']; if( $_GET['lab'] ) $suffix[] = 'lab='.$_GET['lab']; if(count($suffix)) $suffix = '?' . implode('&', $suffix); else $suffix = ''; ?>
Iuscase umożliwia bezproblemowe katalogowanie Klientów, Spraw, Czynności i Dokumentów. Elastyczna architektura pozwala uzupełniać informacje o wykonanej pracy, poniesionych wydatkach, obsłużonej korespondencji, wydarzeniach i kontaktach.
Iuscase umożliwia przypisanie pracy do klienta, jego sprawy bądź czynności za pomocą stopera lub prostego formularza. Analogicznie działa rejestrowanie ponoszonych wydatków.
Iuscase umożliwia przechowywanie elektronicznej formy dokumentów, utrwalanie procesu pracy nad ich wersjami oraz ich pełnotekstowe przeszukiwanie. Gromadzi również dodatkowe informacje pozwalające katalogować dokumenty papierowe.
Iuscase łączy w sobie funkcje znane z popularnych rozwiązań wykorzystywanych w codziennej pracy. Pozwala w prosty sposób zarejestrować pracę wprost z wpisów w kalendarzu. Posiada również funkcję kalendarza publicznego i prywatnego.
Iuscase posiada nowatorski system uprawnień, który daje możliwość pełnej kontroli nad wyświetlaniem zawartości systemu. Dostępem do informacji można sterować zarówno na poziomie całych modułów informacyjnych (Klienci, Sprawy, Finanse), jak i pojedynczych obiektów (Czynność, Dokument).
Iuscase wykorzystuje dane gromadzone w systemie do prezentacji kluczowych statystyk i realnych wskaźników efektywności. Czytelna forma prezentacji pozwala na obserwację trendów w funkcjonowaniu organizacji. Zestawianie i analizę danych umożliwiają dynamiczne wykresy z opcją eksportu do pdf i csv.
Iuscase wykorzystuje dane gromadzone w systemie do prezentacji kluczowych statystyk i realnych wskaźników efektywności. Czytelna forma prezentacji pozwala na obserwację trendów w funkcjonowaniu organizacji. Zestawianie i analizę danych umożliwiają dynamiczne wykresy z opcją eksportu do pdf i csv.