Home / Analityka

Iuscase umożliwia bezproblemowe katalogowanie Klientów, Spraw, Czynności i Dokumentów. Elastyczna architektura pozwala uzupełniać informacje o wykonanej pracy, poniesionych wydatkach, obsłużonej korespondencji, wydarzeniach i kontaktach.

Czytaj więcej →

Iuscase umożliwia przypisanie pracy do klienta, jego sprawy bądź czynności za pomocą stopera lub prostego formularza. Analogicznie działa rejestrowanie ponoszonych wydatków.

Czytaj więcej →

Iuscase umożliwia przechowywanie elektronicznej formy dokumentów, utrwalanie procesu pracy nad ich wersjami oraz ich pełnotekstowe przeszukiwanie. Gromadzi również dodatkowe informacje pozwalające katalogować dokumenty papierowe.

Czytaj więcej →

Iuscase łączy w sobie funkcje znane z popularnych rozwiązań wykorzystywanych w codziennej pracy. Pozwala w prosty sposób zarejestrować pracę wprost z wpisów w kalendarzu. Posiada również funkcję kalendarza publicznego i prywatnego.

Czytaj więcej →

Iuscase posiada nowatorski system uprawnień, który daje możliwość pełnej kontroli nad wyświetlaniem zawartości systemu. Dostępem do informacji można sterować zarówno na poziomie całych modułów informacyjnych (Klienci, Sprawy, Finanse), jak i pojedynczych obiektów (Czynność, Dokument).

Czytaj więcej →

Iuscase wykorzystuje dane gromadzone w systemie do prezentacji kluczowych statystyk i realnych wskaźników efektywności. Czytelna forma prezentacji pozwala na obserwację trendów w funkcjonowaniu organizacji. Zestawianie i analizę danych umożliwiają dynamiczne wykresy z opcją eksportu do pdf i csv.

Czytaj więcej →

Iuscase wykorzystuje dane gromadzone w systemie do prezentacji kluczowych statystyk i realnych wskaźników efektywności. Czytelna forma prezentacji pozwala na obserwację trendów w funkcjonowaniu organizacji. Zestawianie i analizę danych umożliwiają dynamiczne wykresy z opcją eksportu do pdf i csv.

Czytaj więcej →